სკოლა: სსიპ - ქალაქ გორის №9 საჯარო სკოლა
დადასტურებული: 2019-04-19 16:43:01(ეკატერინე ხუციშვილი)
მოკლე აღწერილობა/მიმოხილვა








დადასტურებული: 2019-04-19 16:43:01(ეკატერინე ხუციშვილი)
მოკლე აღწერილობა/მიმოხილვა
მოცემული ანგარიში
წამოადგენს სკოლის ლიდერთა
ჯგუფის თვითშეფასებას 3 ძირითადი მიმართულებით: პედაგოგიკა, სკოლის მენეჯმენტი
და ინფრასტრუქტურა. ამის გათვალისწინებით სკოლა შეიმუშავებს გამოკვეთილი საჭიროებების
შესაბამის ციფრულ სტრატეგიებს.
პედაგოგიური ინოვაცია
1.1. ციფრული სწავლის პრაქტიკა
A. შენაცვლება: შემთხვევითი და მცირე მასშტაბის ინოვაციური პრაქტიკის ეპიზოდები, რომელიც
რამდენიმე მასწავლებელს მოიცავს, სკოლის ლიდერების კოორდინაციის გარეშე

ეკატერინე ხუციშვილი (გუნდის ლიდერი) - 15.04.2019
ინდივიდუალური შეფასება
მასწავლებლების გარკვეული ნაწილი იყენებს მცირე მასშტაბის ინოვაციურ პრაქტიკას. არ აქვს სისტემატური ხასიათი ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებას მოსწავლეთა
შემოქმედობითობის,თანამშრომლობის,კრიტიკული აზროვნებისა და სხვათა უნარების განსავითარებლად. სწავლება არ არის კვლევაზე /პრობლემაზე/პროექტზე დაფუძნებული. ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენება
არ ხდება შეფასების სისტემაში.

ია ბჟალავა (ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი)
- 19.04.2019
ჯგუფური შეფასება
1.2. ციფრული კომპეტენცია
A. შენაცვლება: შემთხვევითი და მცირე მასშტაბის ინოვაციური პრაქტიკის ეპიზოდები, რომელიც
რამდენიმე მასწავლებელს მოიცავს, სკოლის ლიდერების კოორდინაციის გარეშე

ეკატერინე ხუციშვილი (გუნდის ლიდერი) - 16.04.2019
ინდივიდუალური შეფასება
რამდენიმე
მასწავლებელი იყენებს მცირე მასშტაბის ინოვაციურ პრაქტიკას სწავლების პროცესში. მასწავლებელთა
უმეტეს ნაწილში დაბალი მოტივაციაა ციფრული კომპეტენციების ამაღლებაში.

ია ბჟალავა (ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი)
- 19.04.2019
ჯგუფური შეფასება
1.3. მასწავლებლის როლი

B. შევსება: მასწავლებლების ჯგუფი
და სკოლის ლიდერების შიდა კოორდინაცია, ერთმანეთისგან სწავლა ეკატერინე ხუციშვილი
(გუნდის ლიდერი) - 16.04.2019 ინდივიდუალური შეფასება
მასწავლებლების გარკვეული ნაწილი, ძირითადად დაწყებით საფეხურზე ,ეფექტურად თანამშრომლობენ. გეგმავენ ინოვაციურ პრაქტიკას სწავლების პროცესში,ესწრებიან ერთმანეთს გაკვეთილებზე,ანალიზს აკეთებენ,აძლევენ უკუკავშირს და იზიარებენ საუკეთესო გამოცდილებას. ასეთი მასწავლებლების რაოდენობა
არასაკმარისია სწავლა-სწავლების პროცესის მაღალი ხარისხისათვის.

ია ბჟალავა (ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი)
- 19.04.2019
ჯგუფური შეფასება
1.4. მოსწავლის როლი

B. შევსება: მასწავლებლების ჯგუფი
და სკოლის ლიდერების შიდა კოორდინაცია, ერთმანეთისგან სწავლა ეკატერინე ხუციშვილი
(გუნდის ლიდერი) - 16.04.2019 ინდივიდუალური შეფასება
მოსწავლეების გარკვეული ნაწილი, რომელთა მასწავლებლებიც ახორციელებენ ინოვაციურ პრაქტიკას, ხალისით
არიან ჩართულნი თანამშრომლობით სასწავლო პროცესში,რესურსების შექმნასა და ზოგადად,ციფრული
გარემოს შექმნაში.

ნინო ჯოჯიშვილი (დაწყებითი კლასების მასწავლებელი)
- 19.04.2019
ჯგუფური შეფასება
1.5. სტრუქტურული ცვლილება
B. შევსება: მასწავლებლების
ჯგუფი და სკოლის ლიდერების შიდა კოორდინაცია, ერთმანეთისგან სწავლა

ეკატერინე ხუციშვილი (გუნდის ლიდერი) - 16.04.2019
ინდივიდუალური შეფასება
ციფრული სასწავლო გარემოს შექმნა მოითხოვს ცვლილებებს ფიზიკურ და ციფრულ სასწავლო გარემოში. შექმნილია ინოვატორ მასწავლებელთა ჯგუფი,რომელიც კვლევაზე დაფუძნებით შეიმუშავებს ციფრულ სტრატეგიებს.

ნინო ჯოჯიშვილი (დაწყებითი კლასების მასწავლებელი)
- 19.04.2019
ჯგუფური შეფასება
ცვლილებების მენეჯმენტი
2.1. სტრატეგიული დაგეგმარება

B. შევსება: მასწავლებლების ჯგუფი
და სკოლის ლიდერების შიდა კოორდინაცია, ერთმანეთისგან სწავლა ეკატერინე ხუციშვილი
(გუნდის ლიდერი) - 16.04.2019 ინდივიდუალური შეფასება
სკოლის
ინოვატორ/ლიდერ მასწავლებელთა ჯგუფი ახორციელებს კვლევას სკოლის საჭიროებების გამოკვეთისათვის
და შესაბამისი სტრატეგიების შემუშავებისათვის.

ნინო ჯოჯიშვილი (დაწყებითი კლასების მასწავლებელი)
- 19.04.2019
ჯგუფური შეფასება
2.2. ჩართულობა და პარტნიორობა

B. შევსება: მასწავლებლების ჯგუფი
და სკოლის ლიდერების შიდა კოორდინაცია, ერთმანეთისგან სწავლა ეკატერინე ხუციშვილი
(გუნდის ლიდერი) - 16.04.2019 ინდივიდუალური შეფასება
სკოლის
ლიდერ/ინოვატორ მასწავლებელთა ჯგუფმა დაიწყო სამუშაო შეხვედრები კოლეგებთან და მოსწავლეებთან,
ჩართო ისინი სკოლის საჭიროებების კვლევის პროცესში. ამ ეტაპზე მშობლები არიან ინფორმირებულები, მაგრამ
ჯერჯერობით არ მომხდარა
მათი ჩართვა გადაწყვეტილების მიღებაში.

ნონა ბალიაშვილი (ისტორიისა და სამოქალაქოს მასწავლებელი)
- 19.04.2019
ჯგუფური შეფასება
2.3. თვითმსწავლელი ორგანიზაცია

B. შევსება: მასწავლებლების ჯგუფი
და სკოლის ლიდერების შიდა კოორდინაცია, ერთმანეთისგან სწავლა ეკატერინე ხუციშვილი
(გუნდის ლიდერი) - 16.04.2019 ინდივიდუალური შეფასება
სკოლის ფარგლებში ინოვატორ მასწავლებელთა ჯგუფი უზიარებს ერთმანეთს საკუთარ პრაქტიკას.ისინი ცდილობენ ნაკლებად მოტივირებული პედაგოგების დაინტერესებას
და პროცესში ჩართვას.

ნონა ბალიაშვილი (ისტორიისა და სამოქალაქოს მასწავლებელი)
- 19.04.2019
ჯგუფური შეფასება
2.4. მონიტორინგი და ანალიტიკა
A. შენაცვლება: შემთხვევითი და მცირე მასშტაბის ინოვაციური პრაქტიკის ეპიზოდები, რომელიც
რამდენიმე მასწავლებელს მოიცავს, სკოლის ლიდერების კოორდინაციის გარეშე

ეკატერინე ხუციშვილი (გუნდის ლიდერი) - 16.04.2019
ინდივიდუალური შეფასება
ინოვატორ მასწავლებელთა ჯგუფი მხოლოდ კვლევის
ეტაპზეა ამჯერად. ამ დროისათვის არ ხდება
ინოვაციური პრაქტიკის ცვლილებების პროცესის მონიტორინგი.

ნონა ბალიაშვილი (ისტორიისა და სამოქალაქოს მასწავლებელი)
- 19.04.2019
ჯგუფური შეფასება
2.5. მხარდაჭერა, ლიდერობა და წახალისების მექანიზმები

B. შევსება: მასწავლებლების ჯგუფი
და სკოლის ლიდერების შიდა კოორდინაცია, ერთმანეთისგან სწავლა ეკატერინე ხუციშვილი
(გუნდის ლიდერი) - 16.04.2019 ინდივიდუალური შეფასება
სკოლის ადმინისტრაცია მხარს უჭერს ცვლილებების დანერგვას. ამ ეტაპზე
წახალისების მექანიზმები შემუშავების პროცესშია.

თამარ წულუკიძე (მუსიკის მასწავლებელი) - 19.04.2019 ჯგუფური შეფასება
ციფრული ინფრასტრუქტურა
3.1. ქსელები და უსაფრთხოება
A. შენაცვლება: შემთხვევითი და მცირე მასშტაბის ინოვაციური პრაქტიკის ეპიზოდები, რომელიც
რამდენიმე მასწავლებელს მოიცავს, სკოლის ლიდერების კოორდინაციის გარეშე

ეკატერინე ხუციშვილი (გუნდის ლიდერი) - 16.04.2019
ინდივიდუალური შეფასება
ამ
ეტაპზე საკლასო ოთახები არ არის დაქსელილი. წვდომა ინტერნეტთან მხოლოდ რამოდენიმე საკლასო
ოთახშია შესაძლებელი.

ხათუნა ტაბიძე (ისტ-ის მასწავლებელი) - 19.04.2019
ჯგუფური შეფასება
3.2. ციფრული მოწყობილობები
A. შენაცვლება: შემთხვევითი და მცირე მასშტაბის ინოვაციური პრაქტიკის ეპიზოდები, რომელიც
რამდენიმე მასწავლებელს მოიცავს, სკოლის ლიდერების კოორდინაციის გარეშე

ეკატერინე ხუციშვილი (გუნდის ლიდერი) - 16.04.2019
ინდივიდუალური შეფასება
მოსწავლეებს
ციფრულ მოწყობილობებზე წვდომა აქვთ მხოლოდ რამოდენიმე საკლასო ოთახში. არ არის საკმარისი
რესურსი ინოვაციური ცვლილების განსახორციელებლად.

თამარ წულუკიძე (მუსიკის მასწავლებელი) - 19.04.2019 ჯგუფური შეფასება
3.3. IT მენეჯმენტი
A. შენაცვლება: შემთხვევითი და მცირე მასშტაბის ინოვაციური პრაქტიკის ეპიზოდები, რომელიც
რამდენიმე მასწავლებელს მოიცავს, სკოლის ლიდერების კოორდინაციის გარეშე

ეკატერინე ხუციშვილი (გუნდის ლიდერი) - 16.04.2019
ინდივიდუალური შეფასება
ციფრული ინფრასტრუქტურის სტრატეგიული დაგეგმვა საწყის
ეტაპზეა. შესაბამისად, არ ხორციელდება
მონიტორინგი.

ხათუნა ტაბიძე (ისტ-ის მასწავლებელი) - 19.04.2019
ჯგუფური შეფასება
3.4. მომხმარებლის მხარდაჭერა

B. შევსება: მასწავლებლების ჯგუფი
და სკოლის ლიდერების შიდა კოორდინაცია, ერთმანეთისგან სწავლა ეკატერინე ხუციშვილი
(გუნდის ლიდერი) - 16.04.2019 ინდივიდუალური შეფასება

სკოლა არსებული რესურსების საშუალებით ხელს უწყობს
ყველა მომხმარებლის მხარდაჭერას.
თამარ წულუკიძე (მუსიკის მასწავლებელი) - 19.04.2019 ჯგუფური შეფასება
3.5. პროგრამული უზრუნველყოფები, სერვისები და საინფორმაციო სისტემები

B. შევსება: მასწავლებლების ჯგუფი
და სკოლის ლიდერების შიდა კოორდინაცია, ერთმანეთისგან სწავლა ეკატერინე ხუციშვილი
(გუნდის ლიდერი) - 16.04.2019 ინდივიდუალური შეფასება

კომპიუტერული პროგრამები, სერვისები და საინფორმაციო სისტემა განახლებული და გამართულია.
ხათუნა ტაბიძე (ისტ-ის მასწავლებელი) - 19.04.2019 ჯგუფური შეფასება
0 Comments:
Post a Comment