სკოლის სელფის რეპორტის საშუალებით გავიგეთ ციფრულ ტექნოლოგიებს რა დოზით ვიყენებთ სწავლა-სწავლების პროცესში.
დავინახეთ ჩვენი სკოლის ძლიერი და სუსტი მხარეები და გავარკვიეთ აღნიშნული საკთხთან დაკავშირებით სკოლის ლიდერების, მასწავლებლებისა და მოსწავლეების შეხედულებები.
კვლევაში მონაწილოებდნენ:
სკოლის ლიდრები - 100%
სკოლის მასწავლებლები - 85%
VII-IX კლასის მოსწავლეები - 79%
კვლევამ მოგვცა ნათელი წარმოდგენა სელფის სექციების მიხედვით გაგვეანალიზებინა შემდეგი ინფორმაცია: ლიდერობა, ინფრასტრუქტურა და აღჭურვილობა, უწყვეტი პროფესიული განვითარება, სწავლა და სწავლება, შეფასების პრაქტიკა და მოსწავლეთა ციფრული კომპეტენცია.
ანალიზის შედეგად აღმოჩნდა, რომ სექციების უმრავლესობაში მაჩვენებელი დამაკმაყოფილებელია. ხოლო რაც შეეხება ციფრულ სტრატეგიას, მაჩვენებელი დაბალია.
(მასწავლებელთა ძირითადი ნაწილი არ იყენებს ციფრულ ტექნოლოგიებს, სკოლაში არ ისწავლება კოდირება და პროგრამირება)
0 Comments:
Post a Comment